Jumaat, 4 Januari 2013

hari yang ...



Hai. Assalamualaikum. hari ni saya buat entry lagi. waaaaargghh.. penat nya hari ni. Dah 2 hari tak cukup tidur. presentation punya pasal. tapi besok takda kelas, jadi boleh la tidur lama2 sikit kan?? hikhikhik..  sikit lah sangat sofie.. tu lah.. dah terbiasa kan masa cuti semester dulu. mentang2 cuti, qada segala tidur yang dikorbankan masa kelas dulu.. ahahaha..eleh. macam aku ja sorang yang buat kan? kompom korang pun buat juga. tapi tak 'serajin' aku lah.. hahaha.. :P

well, korang nak tau.. hari ni. sepatutnya kelas aku mula dari jam 8.30 pagi sampai lah 6 petang. tak ka gila tu? tapi, macam lah tak biasa kan?? so, aku rileks ja lah.. dah sampai kat kampus, boleh pulak lecturer call kawan aku cakap dia ada emergency, so "class is cancelled".. antara ayat2 yang student suka kan? wahahaha.. aku masa tu baru datang, ada rasa lega, ada rasa marah juga. bukan marah apa.. tapi kalau aku tau kelas cancel.. memang aku masih kat kolej lagi tu.. tengah lenggang2 g tandas. baru nak mandi lah katakan.. hmmm.. dah nasib.. diam ja lah.. xpa, tunggu 2 jam ja. nanti jam 10.30 ada kelas lagi.. kelas dia Basic Principle of Education.. klas ni kitorang kena pgi makmal komputer tau. so kena lah jalan jauh sikit dari tempat yang kitorang tunggu tu. tengah on the way nak g makmal tu, terserempak lah dengan classmate yang lain. Mula2 tu aku hairan juga, dah dekat jam 10.30 ni tapi diorang masih belum gerak lagi. Muka semua selambe, rileks macam apa.. tapi diam ja lah. dah sampai kat depan pintu makmal tu, kitorang hairan. aku, dengan 2 orang lagi kawan aku tu. "kenapa dorang tak naik lagi eh?", terus terlintas lah difikiran kitorang, "jangan cakap kelas yang ni pun cancel juga".. kitorang dah penat2 naik tangga, berpeluh2 semua boleh pulak dia nak cancel. akhirnya,  kawan aku sorang tu dia call la assistant class rep kitorang. rupanya memang betul lah kelas cancel. sia2 datang awal pagi kat kampus, tapi kelas cancel. aiyoooooo... tapi yang agak tragik tadi, masa kitorang bertembung dengan classmate yang lain tu, takda pulak nak bagitau yang kelas dah cancel. mungkin dorang expect yang semua orang dah tau kot... hmmmm... nasib2.. takpalah, reading pun aku tak jadi present, so selamat jugaklah. sebab aku belum prepare abis lagi nie.. kekekekekeke :P

sekarang ni aku tengah mengantuk lah ni. menunggu mesej seseorang.. ntah apa benda dia pun aku tak tau. mau tidur ni... tapi mau bermesej juga.. apa kena dengan aku ni ha?? well, tadi aku ngan sorang kawan aku ni pegi KFC.. LAGI. hahaha. dalam seminggu ni dah 3 kali aku pergi KFC.. huhu. kaya  ah KFC tu oleh aku. banyak buat investment kat situ kan?? hahaha.. jangan ikut apa yang aku buat ni.. dah lah duit dah nak abis.makan pulak benda yang mahal. hari2 pulak tu. aku sepak kang baru tau. tu pun belum tau berubah ka tidak.. ish ish ish.. 

aku rasa hari ni, sampai ni jalah yang aku cerita ek?? penat nie.. terima kasi sebab membaca ya?? hikhik.. <3<3 <3 

assalamualaikum :3

3 ulasan: