Ahad, 20 Januari 2013

sedih sikit ni.. :(

hai semua~~ rasa macam mau menaip pulak petang2 macam ni.. hmm... aku sedih sebenarnya ni.. aku mesej  dia, xpandai membalas.. xkan tidur 24jam?? mustahil juga macam tu.. tau lah penat tapi aku xpercaya lah dia tidur dari jam 8 malam sampai lah sekarang ni xpandai cukup2.. sakit hati ni.. ntah apa dia buat aku pun xtau.. macam2 dalam pikiran aku ni.. kadang2 rasa macam kena tipu lagi, kadang2 rasa macam xdihargai.. ntah lah. macam2 yang aku pikir.. serius lah.. sakit hati ja bercinta ni.. tapi macam mana, dah terlanjur sayang.. kadang2 aku rasa macam aku mau teruskan hidup ni tanpa dia.. tapi perasaan aku cakap, aku xkan mampu hidup kalau takda dia.. what kind of mind lah sofie~~ tapi tu lah.. sebab sayang aku dengan dia masih sama2 sampai sekarang ni.. rasanya, dia dah bosan dengan aku kah? 
biar aku cerita kat korang lah k.. aku ni macam perempuan yang kurang harga diri sikit.. kurang ok?? bukan langsung takda.. selalunya, kalau dia marah , memang aku lah yang meminta maaf walaupun aku taktau salah aku apa.. sedih juga kat situ.. tapi takpa lah. lepas tu kitorang baik semula.. tapi baik pun tak lama.. lepas tu dia senang nak marah2 aku balik. well. mungkin memang salah aku juga kot.. sebab asyik mesej dia.walaupun dia xbalas..hmmm. nampak sangat lah aku ni terkejar2 dia..kompom tak ada harga diri kan?? xmahal pon aku ni.. hukhuk.. sedih.. tapi tu lah aku.. aku dah terbiasa dengan perangai ni pun aku xtau lah.. aku rindu kitorang yang dulu.. tak ada nak gaduh2.. tapi aku rasa, semua ni pun balasan kan?? hmmmm.. 
kadang2 aku rasa macam dia sayang aku sangat2.. tapi kadang2 macam sayang biasa2 ja.. dan kadang2 aku rasa macam dia langsung xkesah pasal aku.. kalau aku merajuk, minta ampun minta maaf lah dia mau pujuk. aku pujuk diri sendiri adalah.. rasa macam tak dihargai.(dah memang aku sendiri yang buat macam takda harga diri kan?).. tapi, aku jadi macam tu pun sebab dia.. dia xboleh nampak ka yang aku sayang dia sangat2.. demi mau jaga hati dia.. dan jaga hati aku dari terpesong pegi lelaki lain, aku langsung xlayan kawan2 lelaki yang sekelas dengan aku.. yang kelas lain lagi lah.. hampeh.. jangan2 orang cakap sombong mungkin kan?? tapi aku xkesah.. yang penting aku mau dia tau yang hati aku cuma kat dia.. tapi dia xtau semua tu.. aku xtau apa yang dia buat kat sabah tu.. harap apa yang dia cakap kat aku semuanya betul.. tapi aku dah cakap kat dia awal2.. kalau dia curang sekali lagi.. insyaallah, aku takkan marah.. apa yang aku buat cuma tinggalkan hidup dia dan bbuat hidup baru.. dan aku anggap yang kitorang xpernah kenal pun.. dan aku harap dia xkan jumpa perempuan yang betul2 sayang.. macam menyumpah kan aku?? well, ini pun terbawa2 perasaan ni.. tak tau lah kalau satu hari benda ni betul2 terjadi. tapi aku harap takkan pernah lagi kes curang.. aku pantang dengar kes curang.. biarpun orang tu takda kena mengena dengan aku.. 
kadang2 bila dia ok.. dia mesej something yang buat aku terharu.. buat aku makin sayang kat dia.. hari tu mesej masa aku takda kredit so aku tak adalah balas mesej dia.. dia cakap macam ni.." hby xdapat bayangkan macam mana nanti kalau kita dah ada anak. macam mana lah rupa dengan gaya hny tu arr.. hehehehe".. aku senyum sorang2.. dia buat aku percaya yang dia betul2 sayangkan aku n mau kahwin dengan aku.. ada satu lagi dia mesej yang panjang pnya.. aku masih lagi simpan mesej2 dia yang aku sayang tu.. tapi mesej dia yang buat aku sedih n kecewa pun aku simpan juga..satu hari nanti aku mau tunjukkan kat dia betapa dia sudah sakitkan hati aku.. hehehehhe.. bukan lah mau mengungkit atau balas dendam. cuma mau dia tau walaupun dah berkali2 dia skitkan hati aku n buat aku menangis, aku masih lagi berdiri sebelah dia.. satu lagi mesej dia yang panjang tu macam ni.. "hby mimpi kita jalan2 dtepi pantai Tanjung Aru tu baru kita lukis nama kita dua besar2 depasir pantai.. lepastu ada orang datang tangkap gambar..lucu ni... tapi kalau boleh hby mau buat betul2 lah tu mimpi.. jadikan kenyataan.. hny jangan bagi tinggal hby k.. hby sayang hny.. hby takkan pernah lagi tipu hny.. tu azam tahun baru hby. n hby mau try supaya tiidak terlampau panas baran..gudnyte sayangku sofie binti mail (nama pnuh tu..hikhikhik :3 )yang kucintai selaludan selamanya.. hby takkan curang sama hny.. tapi hny ni kuat cemburu bah. hby berkawan dengan perempuan pun diingat lain2 sudah..haha.. kadang2 hby lucu tu kalau hny cemburu.. dengan mulut muncung.. mata sepet.. haha..merajuk..rindu sangat2 masa2 kita bersama(masa aku kat sabah ok).. hby berdoa supaya kita diperjodohkan dengan halal.. yang haram tu kita tinggalkan secara perlahan2 kalau tak boleh terus2..k lah.. assalamualaikum.." sebenarnya aku ada cut lagi.sebab macam xpenting pun.. lepastu dia dia nasihat jangan pegi laut sekarang2 ni.. makan makanan laut pun tak boleh sebab dengar cerita air merah ada racun..ada lagi yang dia cakap dia mau sama2 dengan aku sampai dia hembuskan nafas yang terakhir.. hmmm.. dia memang xpandai memujuk.. tapi dia ada cara sendiri mau buat aku cair...
well, aku harap takdalah yang muntah bila baca entry aku ni ya.. kalau tak suka.. boleh lah tinggalkan blog aku dengan senyap.. 
aku rasa aku sendiri juga yang tak pandai sabar.. sikit2 merajuk.. huhuhu.. benda kecik suka dibesarkan... harap aku dijodohkan dengan dia dengan segera ..aamiin..supaya tidak ada kejadian yang tidak diingini berlaku.. nauzubillah.. 
saya, Sofie Binti Mail ingin memohon maaf kalau ada tersalah silap kat mana2.. harap jangan disimpan dalam hati..harap kamu memaafkan saya.. kalau ada hutang kat mana2 .. bagitau lah.. insyaallah saya bayar..
ok.. sampai disini saja la ye.. terima kasih kerana membaca.. assalamualaikum semua.. :D 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan