Jumaat, 4 Mac 2011

seram ~

    sambung balek ....besoknya janet ceritalah apa yang dia nampak..dia ckp ada lembaga putih kat pintu mau masuk library tu...lama c kawan tu kat situ...janet ternampak, trus terdiam lah dia...dia tunduk pastu x tahan sudah dia nangis....pastu c rafidah kwan aku sorang lagi dia tanya.."kamu ada dengar kah orang teriak?? suara pompuan"..pastu dorang yuhana kah tue ckp.."aku bha tue yang teriak tue"..."bukan!! bunyi dia ni macam dari jauh nie!! bukan suara kau!!"... berbahas lah dorang tym dlm perjalanan pi flat tue..aku diam2 kat tgh2 dorang dua nie.....pastu c yuhana ni pulak kelmarin baru lah dia bagi tau yang dia pun ada nampak lembaga hitam kat salah satu bilik seram tue..aku pun tak ingat dah bilik mana satu....oooo...ramai pulak yang rada c kawan nie..aku pulak tak dengar apa2 , takda nampak apa2, tapi rasa meremang tu adalah sket sbab aku taknak layan perasaan takut tue ... kang menjadi jadi pulak kan??...hhhuuuhuu.....kalau nak tau serba sedikit cerita dia dari orang yang ada rezeki tu.. boleh lah pi cini...huhuhuhu...hihiihi....hohohohho...hahaahahaha....heheheeheh....sowy..sowt sudah.. :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan