Sabtu, 19 Mac 2011

nak d mulakan cerita aku ni...malam tu malam hari jumaat...jadi kat flat ni,ramai yang pulang rumah..lagi2 tym cuti skolah gini kan...?? kalau la takda tuisyen..kompom2 dari hari jumaat minggu lepas lagi dah chao...jadi part yang best ni pasal flat kitorang yang 'keras' tue...masa tu macam jam 11 malam...kitorang dah baring2 nak tido..kitorang 4 orang jak nie!! cuma tak tau la kenapa datang gila aku ngan kawan aku sorang tue...ketawa boleh tahan kuat lah..ngehehehe....lucu wa~...jadi lepas kitorang ketawa2 tu...dengar lah bunyi2an yang kurang menyenangkan...macam2 bunyi ada...bunyi orang tgh susun rumah lah.kalau nak tau bunyi dia macam orang tarik2 kerusi..pastu cikgu jamilah ada tanya masa awal tahun tu kalau kitorang ada dengar bunyi orang main guli...itu pun kitorang dah dengar....apa lagi??kalu bunyi lesung tu dah biasa dah...tapi malam tu yang speselnya ada bunyi orang ketuk2...kuat sangat !!!!! macam 'dia' tgh marah nie...kitorang yang tgh baring jauh2 terus berguling rapat2..sumanya ketakutan...lucu jugak...kononnya nak tido rapat2 lah konon..tapi tak lama lepas tue..aku ngan kawan aku yang sot tue....kepanasan pastu sempit lagi...."panas~, sempit~", itu lah kawan aku cakap.....ketawa lagi balik..hahahaa.....sot2

        tak best kan crita dia ???apa boleh bwat..layan sajalah..huahuahua.. :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan