Jumaat, 28 Januari 2011

Hatiku yang panas n_n

tiap2 tahun ade je orang yang aku tak ske...budak2 form 6 lah niey..temberang jek lebih..jadi pengawas konon..nak jaga disiplin skolah, tapi baju sendiri tak mau tengok...ketat semacam jek..ingat dorang paling tua kat sana dorang terer lah??aku paling pantang kalau orang tu tegur aku tapi dia sendiri buat salah....macam mana tak panas,,cara tengok orang tu, aku pun tak tau lah nak cakap apa..tak terkeluar perkataan yang sesuai untuk orang tue...macam mau meletup je kepala aku tadi....!$#%^&&%@%^ !!!!!!! tahun2 lepas aku tak suke ngan budak2 form 6 ni, sama ada lelaki atau pompuan, tapi nampaknya tahun ni aku tak suka lelaki DAN  pompuan..semuanya kin PANAS !!!!!!!!!! terutamanya 'kakak' tadi tu,, ya Allah!!!! sampai terkeluar perkataan b**i dari mulut aku.. astaghfirullahal'azim~~~kalau mau suruh turun kelas tu pun tak payahlah tinggikan suara kan?? pengetua sendiri pun nampak kami buat kerja skolah tak jadi dia nak marah..pompuan tu pulak yang lebih2... hoi !!!! ko memang !@$@&^(%@$$# lah !!!! alah, lelaki pompuan tahun ni sama jak lah...huh !!!

1 ulasan: