Khamis, 27 Januari 2011

dah jadi burung hantu ke??

fuh ! ari ni dah lah balek jam 4..besoknya plak ada sukan...lepas tu sejarahnya lagi nak kena hantar...matai na ~~ apa pun blom bwat lae nieeeee~~~lepas tu aku dah buat sesuatu yang memalukan !!!! argh!!!!! malunyaa~~~ cikgu pun ketawa tu!!!  adoiiii~~~.eh..ni takde kena mengena pun ngan tajuk kan?? takde lah..cuma, semenjak dua menjak tiga menjak jadi budak form 5 nik .., rasa macam tido tak cukop...main tak cukop, makanq pun tak cukop,,sume sume lah tak cukup...hari hari pulang skolah jam 4 setengah sampai jam 5 gitue lah lebih kuang.., pastu lepas isya' (jam 8)baru la pi tido..tapi satu atau setengah jam kemudian baru dpat tido!!!!... dah tu ,jam 12 dah kena bangun balek, nak buat keje umah yang belambak tu (rajin lah katakan, konon la..hahahaa :P) ..jadi lebih kuang 3 atau 3 jam setengah ja aku tidor...cukup tak tue???? itu pun keje rumah masih jugak tak siap2...lama2 begini aku akan nampak lebih tua daripada umur yang sebenar gara2 tak cukup tidor...alamak..susah lah nak cari calon suami nie....isk!! AKU NAK KAWIN !!! hahahaah !!! apa yang aku cakap nie??? takde lah..men2 jerk,, jangan amek serious tau..

1 ulasan:

  1. HAHAHAHA!!

    kili2. . . .ni baru la namanya blog luahan perasaan. . hahaha. . .ok la tu tidor 3 jam. . mcm guwa. . .keh3. .

    BalasPadam