Khamis, 29 Disember 2011

cantek tak??

hehe.. ni jak yang aku mampu buat.. dah naik juling mata aku tengok skrin ni lama lama.. dah lah mata tu tak berapa mau jelas. mau rabun dah aku ni, atau lebih tepat lagi memang dah rabun pun.. tak sedar diri mau kasi rosak lagi mata nie.. heheh..

 ni jak lah yang aku dapat buat untuk mencantikkan blog aku nie.. post yang terbaru ni pun aku saja saja ja supaya blog aku ni ada juga yang di update nya kan?? sekurang kurang nya ada jugak benda yang baru dalam blog aku neh.. hehehe.. kehidupan aku sekarang ni, nak kena bagitau jugak ka?? heheh.. tak payah lah kan?? biarlah rahsia gitu.. (apalah si sofie ni, macam lah aku nak tau ) mesti korang cakap gitu kan?? kikiki ..apalah sangat kalau aku nak perasan kejap.. takkan tak buleh kowt?? apa apa pun semoga anda suma menjalani hari hari anda dengan penuh keredhaan ya?? chaw!!

peace no war!! >_<

2 ulasan: