Selasa, 8 Februari 2011

rindu

   dah lama tak online..rindu nak online..huhuh....
 hari ni., 8/2/2011..ujian kitorang yang pertama..subjek dia bm,bi,math ngan quran sunah..pergh!! susah jugaklah...besoknya pulak lagilah mantap..kenapa disumbat subjek sej,fizik ngan add math ???pecahlah kepala mau menghafal ..hahaha..ditambah lagi dengan kerja rumah yang tak pandai siap2 tue...huh! stress begini ni...sekarang ni sepatutnya aku tengah buat homework sejarah sambil ulangkaji lah kononnya...tapi sudah menghadap komputer, susah sudah mau berenti...fizik lagi belum baca apa2...add math lagi lah...surrender suda, padahal belum sentuh lagi bukunya...hahha ....apalah mau jadi ngan aku ni kan??kelmarin dahsyat hidup aku, korang mau tau??hehehehhe..malulah...tapi takpa....sebenarnya,kelmarin aku langsung xda belajar..pulang rumah jam 3 setengah,pastu tengok cd 'the mummy-the tomb of the dragon' ,kalau x silaplah tajuknya tue...tengok tv pun penat(sebenarnya memang tak cukup tidur,dah mengantuk dari sekolah lagi)..apa lagi, landing lah...
 
     aku tengok cd tu kat dalam bilik, sebenarnya aku pakai dvd player tu lah boleh bawa masuk bilik...kecik je benda tu..macam netbook je...jadi boleh lah tengok cd sambil baring2.dengan baju belum ditukar, mandi pown blowm...terus tengok cd..ish3.....tengah tengok cerita pun , mata dah layu...tapi tahan je sebab ada dato Michelle Yeoh dalam cite tue...uiseh, bangga lah sket ada orang malaysia dalam cite tue....tepuk tangan~~~~~~.pas habis cite tue..hmm...nak masuk jam 6 lah baru habis,dah tak boleh tahan , aku tutup dvd player tu, baring di tilam, ambil my bantal busyuk(kekekekeke :P..saya masih ada bantal kecayangan, korang??), pastu tutup mata~~eh, jangan lupa baca doa tau...baca al-fatihah juga...hah...tidor pun...sebelum tidur tu aku dah setkan jam nak bangun jam 9 konon, nak mandi lah tue...tapi bila jam dah bunyi...di delayed lah pulak... delayed punya pasal , sambung tidor sampailah jam 4.30 pagi...jadi korang bayangkanlah berapa jam aku terlebih tidur....hehehe...sudah jam 4.30 tu pun macam tak cukup juga!!masih nak tidur lagi, padahal belum mandi, baju belum di gosok, buku xda d baca, belum sarapan, botol air belum isi....argh !!!
     aku habis mandi jam 5.45 gtue...mak aku dah siap nak gi kerja...dia cakap ,"opi, jalan"...aku baru nak pakai baju jadi kelam kabut...akhirnya botol air tak bawa sebab tak sempat isi, datang sekolah awal tapi kena tunggu macam orang buduh sebab pintu kelas berkunci..lama tau !!!(aku pun kena bagi kunci, tapi kan aku kelam kabut pi skolah , tulah tak sempat cari tue)...nasib baik sempat bawa pisang goreng..dapat juga makan2 sambil tunggu kawan....lambat kwan aku yang pegang kunci ni datang...imam baca yaasiin pun mau sampai sekolah sudah(aku boleh nampak dari jauh dia dalam perjalanan), barulah dorang sampai..jam dah pukul berapa???nak dekat baca yaasin sudah...masuk jak kelas trus letak beg, n gerak pi surau....kerusi meja belum susun...buku belum baca, trus aku tiba2 rasa sakit hati yang tersangat sakit....kwan aku jublina pun nak ketawa bila aku hentak kaki macam budak2...lepas hentak kaki tu , keluar air mata aku...rasa sakit hati yang terlampau sampai nak menangis ....huhuhuhuhuhuh
     semoga aku mendapat keputusan yang cemerlang dalam ujian ini dan peperiksaan2 yang akan datang..amiin~~~~~

1 ulasan: